-->

1 Ağustos 2013 Perşembe

Harry Styles “Ed Sheeran’ın Bileğime Yaptığı Dövme Tam Bir Saçmalık”

Sadece bir zaman meselesi, ama biz o dövmeler çok fark edince Harry Styles, bu, vücut çok, çok büyük bir hata olduğunu düşündüm yaş edilecektir.
One Direction yıldız, pişmanlık birkaç esrarı dövmeler. Hatta onlara "sadece iğrenç." Ve "saçma." Bugüne kadar söylemek gibi gitti.En kötü dövme dövme olarak ne düşündüğünüzü belirtir? Ed Sheeran'ın bileğine, küçük bir asma kilit dostum!
Dergi Brit Harry verdiği röportajda, annesi dövmeler için onu yatıştırmasını tutkusunu istedi. Bu nedenle Speed ​​Dome Harry'nin annesi onları gizlemek için çalışıyor olduğunu.
"Annem benim dövmeler gibi değil," dedi Harry. Onunla ziyaret ederken "Ben o-kadar değil varlık çileden bir insan. Uzun kollu giyiyorum, ama 'Bu kadar yeter.' , Ne diyeceğimi "ve Harry ekledi:"... Bazı arkadaşlarım ve ben gerçekten onun dövmeler şarapnel bulunmaktadır Örneğin, (Ed Sheeran'ın onun) 'm, çünkü bu dövme pişman Yani, bu saçmalık. "

Naptik Lan Biz

0 yorum:

Yorum Gönder

Anasayfaya Üste Git Copyright © 2011 Hayata PanTik At!... ®